mylifeelsa

Alla inlägg under februari 2012

Av Elsa Johansson - 29 februari 2012 20:15

Jag bloggade inte igår för jag hade mycket läxor men nu gör jag ett snabbt inlägg.  Idag har jag vart i skolan som alla normala ungdomar mellan 5-16 gör men jag tänker gå längre :) senare på dagen gick jag på läx hjälp ett stäle där man kan va på skolan efter skolan och träna läxor. Låter inte så kul för er flesta men väldigt praktiskt fall det finns ljud var änn du är hemma. Sen kom jag hem tränade glosor inför provet imorgon. Önska mig lycka till. Sen åkte vi och köpte muffins som vi åt hos farmor med farmor, farfar, brorsan, pappa och så jag. Nu sitter jag fär kollar YouTube, Facebook och Bloggar med en av världens bästa katter! Men ha det så bra och god natt alla blogg läsare.  

Av Elsa Johansson - 27 februari 2012 17:48

  I dag har vi haft elevens val i skolan .Jag fick bild! Jag har gjort lite teckningar och nu håller jag på med en tidnings skål.Jag har vart hemma pluggat, kollat dator och sittit lite framför TV;n Typ så har min dag vart. Hej då alla 

Ps: Elevens val är en sak i skolan som man får välja vad man vill göra av vissa olika alternativ. Vi har t.ex Bild, garnslöjd, teater, träslöjd och teknik. Vi har två dagar två gånger om året vissa skolor har det inte eller kallar det någonting annat .  

Av Elsa Johansson - 26 februari 2012 20:31

Hej jag börjar med att säga att jag har vart hos mamma där finns fortfarande inte något internet   I dag har jag vart med kompisar kollat på basketmatch och och haft runtur i mammas hus.  I helgen har jag vart med samma konmpisar som idag stört sköna hela gänget!  En kortfattad to day och helg. Ha det jättebra alla  

Av Elsa Johansson - 21 februari 2012 20:41

Hej alla detta blev ett ganska sent blogginlägg men nu är det gjort. Idag har jag vart i skolan som vanligt men vad skulle man anars göra på dagarna? Sen när jag kom hem städade jag mitt rum tråkigt men behövdes! Men nu sitter man och bloggar och skypar med några trevliga personer   Imorgon ska jag va med Emelie så det blir ännu senare blogg inlägg om det blir något men det blir längre! Hej då alla  

Av Elsa Johansson - 20 februari 2012 18:09

Hej alla idag var första dagen i skolan jag har inte gjort så mycket men idag fick vi änu ett oförberett prov men det var enkelt så det ska jag klara. Men nu bloggar och skypar jag sen ska jag äta någonting kolla engelskan och sådant till imorgon. Men jag passar på att göra ett inlägg om vad jag kan föbättra i bloggen så kommentera gärna. Ha det så bra alla   

Av Elsa Johansson - 19 februari 2012 15:24

Hej alla jag har inte bloggat på hela lovet på grund av att mamma har flyttat in i sitt nya hus där vi har bott under lovet och där finns inget internet men vi får snart det men jag kommer att blogga där med så fort vi får internet där. Men under lovet har jag vart med kompisar, åkt skidor, sovit över och shoppat   resultatet på shoppingen blev bara smycken ett halsband, ett par örhängen, en berlock , ett nagelack och en nagelfil. Och idag har jag typ inte gjort någonting speciellt men senare idag kommer min syster och det ska bli jättekul att träffa henne! Ha det bra alla !  

Av Elsa Johansson - 12 februari 2012 22:40

Hej jag ville bara säga god nattoch vi ses i morgon men kanske bara en gong för imorgon får mamma huset !!!  

Vi tror att emelie ska sova hos mig tisdag till onsdag. Hej då alla och god natt  


Av Elsa Johansson - 12 februari 2012 18:12

I dag har jag och emelie gjort t.ex vart ute, vart vid datorn,ätit och åkt på en madras ner för en trappa.

Jag har intebloggat så mycket men jalla fall. Det har vart kul. Jag kommer blogga mer imorgon hej då alla  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards