mylifeelsa

Alla inlägg under mars 2012

Av Elsa Johansson - 27 mars 2012 20:04

Hej alla. Idag har jag vart i skolan. Första lektionnen eller vad man kallar det var tio minuter efter det åkte vi till kaskad i kinna. Det är en simmhall. Jag klarade det men det som inte gjorde det om det var någon kommer få F i betyg i sexan !!!!

När jag kom hem satte vi upp min studsmatta. Efter det gjorde jag matte sen kom pappa med den  nya soffan så nu har vi en hörnsoffa  . Efter det gick jag ut och fotade lite inne också. Ni undrar varför det är hej då. Men imorgon blir det inget blogg inlägg innan Måndag nästa vecka. Jag ska åka med en av mina bästa vänner jag vet inte riktigt vart men vi ska åka skidor. Det var det jag ville säga ha det bra alla   


Ps: Tog ju lite kort   

   

Av Elsa Johansson - 24 mars 2012 16:37

  Hej alla idag har jag pluggat, ätit och vart i knalleland i borås. Jag har facktist inte gjort så mycket mer nu spelar jag gitar och förmodligen blir det ett till blogg inlägg idag. Ha det bra alla

Av Elsa Johansson - 23 mars 2012 18:24

Hej alla idag har jag vart i skolan. När jag kom hem åkte jag och mamma till kinna. När vi kom hem satte jag mig med läxor. Läxor på en fredag ? täncker ni. Ja jag ska nämligen med en kompis uppot i sverige vet inte ricktigt var.Men då kommer jag inte blogga så mycket men när jag kommer hem kommer ett stort blogg inlägg om min semester. Jag bloggade inte i torstag då var jag med skolan på teater vi kollade på necktergalen en stjärna av fem inte min typ haha. Men ha det bra alla    

PS: är det någonting fråga om mig eller någonting annat gör det !!   


Av Elsa Johansson - 21 mars 2012 21:22

Hej alla! Idag har vart en jätte bra dag!!! I skolan var vi vid navet i borås. Där hade vi kemi och astronomi. På astronomin kollade vi på stjärnor och pratade sen kollade vi på när han som jobbade där hade två ballonger. En med helium och en med kväve. Den första med helium bara small om man höll en tänd tändsticka under den andra small men det började brinna också. Det var så coolt ! På kemin så gick vi först in i en kontainer som de hade satt möbler i så att det såg ut som en fritidsgård. Dom hade bränt upp det och vi skulle lista ut vem som är skyldig. Vi gick in och fick olika uppdrag t.ex. kolla vad det fanns på tröjor och vad det var för aska. Vi ska ha rättegång på onsdag nästa vecka. Efter det kom jag hem. När pappa kom hem så åkte vi och köpte skor till min bror när jag följde med fick jag också ett par. Tack pappa för både matsäck och skor  . Ha det så bra alla!!   

Av Elsa Johansson - 20 mars 2012 21:03

Jag har inte bloggat bara för att jag har inte gjort någontin specielt. Men idag har jag vart i skolan och inte så mycket mer jag var hos min kusin efter skolan. Imorgon ska min klass till navet i borås imorgon. Jag kommer inte göra så mycket mer men ska skriva ett inlägg i morgon nu ska jag inte göra så mycket. Ni får ha det bäst alla   

Av Elsa Johansson - 17 mars 2012 20:50

Hej alla. Idag har jag shoppat med mamma. Det blev tre tröjor och en vår jacka från Jeansson i Kinna. När vi kom hem målade vi ett rum i källarn. Efter det kom pappa och vi åkte och hälsade på farmor och farfar. Imorgon ska jag va med en kompis och kommer förmodligen inte blogga efter som att jag ska sova över där. Ha det bra alla   



Av Elsa Johansson - 16 mars 2012 20:19

Hej förlåt jag har inte bloggt jag har inte gjort så myckte de dagarna. Idag har jag vart med en kompis efter skolan. Vi var ute, hoppade stutsmatta och kollade på TV. Jag har inte gjort så mycket mer faktist. Nu bloggar jag och kollar på The voise sverige. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg. Ha det bra alla  

Av Elsa Johansson - 14 mars 2012 19:30

Hej alla! :) I dag har jag vart i skolan sen läx hjälp men idag cycklade jag till och hem från skolan. När jag kom hem var jag ute en stund. Tänkte ta lite bilder men sen kom jag på att jag har lånat ut kamran till en vän som kanske ska köpa en likadan. Efter det ett besök i TV rummet så  gick jag upp rensade lite prylar och kläder som är för små eller inte vill ha. Kläderna ska jag sjänka till behövande :). Nu bloggar jag och det var det lilla jag ville säga till er. Ha det bra alla  



ps: har någon sätt vårens blommor snödroppe, blåsippa och tussilago? Det har jag !   

 



Hade ingen bild på blåsippan.  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards