mylifeelsa

Alla inlägg under maj 2012

Av Elsa Johansson - 31 maj 2012 17:56

Heiii! Idag har jag vart i skolan och vi hade crazy hear day. Det fans några coola dräckter och några söta. Jag själv kom i min snuggle up (one pice typ) och massa spennen och tofsar. Ni skulle fått se en bild men jag han inte komma hem innan jag skulle ha utväklings samtalså jag var tvungen att ta av mig mina spennen och då blir det ingen kul bild utan dom! Utväklingssamtalet gick jätte bra!! Det var väll allt ha det bra!! 

Av Elsa Johansson - 30 maj 2012 19:32

Tjena tjena alla!. I dag har jag var i skolan men i stället för att gå tre km så gick jag hem till mamma. När jag kom hem blev det lite dator sedan "sprang" jag bort till en kompis. Var med henne i några timmar. Sedan har jag inte gjort så mycke mer. Det var väll allt. Nej imorgon ska vi ha crazy hear day man får ha galna kläder med och det ger + poäng. (crazy her day och crazy day betyder att man kommer till skolan utkläd eller bara helt konstigt kläd och så har man en tävling för vem som är kneppast :D) Det var väll allt. Ni får se en bild i morgon ha det bra 

Av Elsa Johansson - 29 maj 2012 18:11

Hej alla!!!! Vad händer hoss mig i fritsla? Inte så mycket just nu. Men idag i skolan hade vi MM (markmästerskap) i friidrott. Vi var 15 klasser från Mark och vi kom 3!! Väldigt stolt över mig och min klass. Imorgon har vi ett prov om djur vilket alla utom en person säger är svårt. Jag tror det ärsådär vi får se. Ja ja det var väll allt för mig eller? Ja jag ska sluta fråga mig själv en massa frågor och avsluta. Ha det bäst 


Av Elsa Johansson - 28 maj 2012 19:18

Hej alla ! Jag har inte gjort så mycket idag. Jag har vart i skolan och kommit hem. När jag gick hem från skolan kom farfar på vägen och mötte mig jag, min kusin, farmor och farfar åkte och bada:D Har inte gjort så mycket när jag kom hem. Vill passa på att säga grattis till min kusin grattis Matilda! Ha det bra

Av Elsa Johansson - 27 maj 2012 18:02

Hej alla. Vad gör jag? Bloggar och lysnar på musik :) Vad gör ni ? Idag har jag, Albin, mamma, min kompis och hennes mamma vart vid havet. Det var det tror jag ha det bra      

Av Elsa Johansson - 26 maj 2012 10:57

God morgon jag och Mary vaknade för en liten stund sen, vi kommer inte vara så länge bara en liten stund och vi vet inte vad som kommer hända under dagen. Jag ska åka på kalas senare ikväll. Så jag gör en snabbt blogginlägg så vi får se om det kommer ett till lite senare.    Hörs möjligtvis sen   

Av Elsa Johansson - 25 maj 2012 22:32

Tjena. Idag var det 2 discon för en del i min klass!    Vi hade mysdag i skolan = DISCO och FILM! Senare halv 8 var det DISCO i folketshus utanför mitt hus!! Jätte sköna personer men vissa var "LITE" jobbiga. Ni undrar varför det står and tonight i rubriken. Min vän Mary ska sova i samma rum och hus som jag i natt!    Det var väl allt för mig tack och hej      

Av Elsa Johansson - 24 maj 2012 15:59

Hallo alla. Idag har jag inte gjort så mycket idag. Jag var i skolan idag som vanligt. I morgon är dte myssdag och jag ska på 2 discon samma dag. Det var väll allt. Ha det bra  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards