mylifeelsa

Alla inlägg under april 2012

Av Elsa Johansson - 30 april 2012 13:55

Hej alla.  Ja denna gången som många andra har jag inte bloggat. Men nu har jag en bra anledning i stället för att jag har inte årkat. Jag var på SCOUT HAJK!!!!!  Det var super kul! Vi gjorde så mycket så det går inte att skriva det blir för jobbigt men vi körde brännboll, En lek som heter ninja och en som heter samuraj, vi körde jage/ta/ kull vad man nu kallar det. Det var Lördag till Söndag. Nu undrar alla ni som läser min blogg som inte bor i Mark vad jag har gjort i dag. Jag har vart i skolan när alla andra skolor hade ledigt Måndag- Tisdag vi fick bara ledigt Tisdag :( Ja ja typiskt Mark. Ha det bra alla  


Av Elsa Johansson - 26 april 2012 21:32

Hej alla. I dag har jag vart i skolan. När jag kom hem gjorde hag inte så mycket efter en syund gick jag till kusinen och jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva så det får räcka såhär. Ha det bra alla  

Av Elsa Johansson - 25 april 2012 21:09

Hej alla. Jag har inte bloggat så mycket men jag har inte gjort så mycket heller. I dag har jag vaknat och fixade frukost på sängen med pappa till min bror (Grattis Albin 13 år). Det är ju vanlig onsdag så efter skolan har kjag inte gjort så mycket. Ha det bra alla  

Av Elsa Johansson - 23 april 2012 20:45

Hej alla idag har jag vart i skolan. När jag kom hem pluggade jag eftersom vi ska ha prov i engelska på torsdag. Jag var hoss min kusin och vi gjorde inte så mycket. Ha det bra alla  

  

Av Elsa Johansson - 22 april 2012 18:12

Hej alla. I dag har jag vart med samma personer som igår fast en till. Vi var både ine och ute och gjorde inte så mycket. Det kan va kul det också. Ha det bra alla  

Av Elsa Johansson - 21 april 2012 20:31

Hej alla idag har jag haft min tröja hela dagen XD. Vi hadde främat från skåne  väldigt kul. När dom åkte vidare gick jag till två kompisar som sen blev fyra som snart blir två igen   . Det betyder att jag har haft en väldigt bra dag! Ha det bra alla   

Av Elsa Johansson - 20 april 2012 22:20

Hej alla. Idag har jag vart i skolan. En stund efter att jag kom hem åkte jag och mamma till kinna. Ni vet den tröjan jag ville ha såååå mycket. Jag fick den tack såååååå mycket bästa mamma. Efter att jag kom hem gick jag till en kompis och var där till nu. Ha det så bra alla  

 (Y)

Av Elsa Johansson - 18 april 2012 18:59

Hej alla. Hur mår ni? Jag bloggade inte i går för att jag var med en kompis. Men vi gjorde inte så mycket vi var ute lite och gör det vi brukar göra. I dag har jag vart i skolan som vanligt . Jag cycklade till och från skolan idag. Sän kom jag hem och har studsat studsmatta och nu bloggar jag. Det blir nog baradator, tv och Iphone. Ha det bra alla  





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards